Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, April 11, 2019

Hari ni hati munga munga...

Wassup dari kakak buat saya happy
Kakak saya kata...
Ada silent reader blog saya di Mekah.
Haah?
Biar betul.
Alhamdullilah, berbunga bunga hati saya.
Terima kasih lah wahai 'silent reader' blog saya tu.
Alangkah baik nya kalau kita boleh berkenalan juga.
Tuhan temukan kamu dgn kakak saya secara tidak dirancang
Kita tak rancang, tapi itu perancangan Tuhan.
Terbaik gitu.
Suka nya saya...
Tak caya bila kakak beritau berita ni.
Maklumlah di tanah haram
Bersaksikan Baitullah.
Tapi terfikir gak,
Camna lah boleh tersebut nama saya dan
blog saya dalam perbualan?
Hahaha...Tak kira lah macam mana pun, saya tetap seronok
Rasa macam artis lak!
Wahai silent reader,
Saya doakan segala urusan di tanah suci dipermudahkan
Semoga Ibadah diterima
Semoga kesihatan terjaga.
Terima kasih sekali lagi walau kita hanya berjumpa di blog saja.
Selamat berkenalan dengan kakak saya.
Kenal dia, serupa lah kenal saya..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...