Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 17, 2019

Mana la geng saya belum jugak sampai nih...

Assalamualaikum.
Pagi ni bersiaran dari penjuru ruang Masjid Tmn Uda.
Pagi ni saya sampai awal, solat dhuha pun di masjid.
Datang awal rasa lebih tenang, tak berebut trmpatvparking kereta.
Tak berebut tempat parking tuan kereta jugak.
Jangan tak tau, saya ni tak suka berubah duduk.
Nak duduk di penjuru yg saya dah biasa duduk.
Selesa begitu.
Pelik?
Itu lah perangai saya, dari kecik sampai tua macam tu
Hari Rabu hari yg saya tunggu2
Seronok di sini dgn kawan2 yg mula dikenali di sini .
Ngaji quran dan ulasan kitab.
Kebanyakan nya sebaya saya, tu yg best tu.
Mentaliti serupa.
Waktu ni nampak makin ramai dah yg datang.
Jap lagi penuh lah.
Semoga Tuhan berikan saya kesihatan yg baik untuk saya teruskan aktiviti saya disini.
InsyaAllah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...