Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 24, 2019

Dah jumpa dah..

Pencarian sudah tamat.
Hati sudah lega.
Syukur Alhamdullilah.
Hari ni Tuhan temukan saya dgn dia
Setelah dia terselindung selama 3 minggu,
hari ni Tuhan jelmakan dia di depan mata saya.
Selama ni pun,
Walau semua orang cakap dia dah keluar..
Dah mati..
Dah tak perlu risau lagi,
saya tetap rasa tak sedap hati.
Ketakutan mencengkam diri
Tercari cari, terintai intai...
Rasa mcm dia ada cuma tak tau di mana.
Tekaan saya tepat.
Dengan izin Tuhan saya terserempak dgn dia
Di dalam bilik tidur saya.
Tepi sejadah dan telekung yg saya guna hari2.
Di situ rupanya dia...
Berhempas pulas saya cuba hapuskan dia.
Takut tapi terpaksa
Saya tekad, kali ni kali terakhir dia di sini.
Maka tamat lah adegan mengintai intai.
Dia dah mati.
Terima kasih Tuhan kerana jaga keluarga saya dari kepayahan.
Semoga ini kali terakhir bertemu dia.
Jangan datang lagi.
Salamun ala nuuhin fil aalamin inna ka hamiidun majid...
Salamun ala nuuhin fil aalamin inna ka hamiidun majid..
Salamun ala nuuhin fil aalamin inna ka hamiidun majid...
                                      Surah As Shofaat 37-79




3 comments:

Cik Siti MAR said...

Subhanallah.. Beraninya Puan tangkap sendiri? Yg masih hidup ko dah mapuh tu? InsyaAllah allah melindungi kita semua dari segala musibah dan bahaya setiap masa di mana jua.. Amin

Anonymous said...

Berani nya aunty... sy tgk gambar pun naik bulu roma ....
semoga aunty dan keluarga dilindungi selalu..amiinnn...

DonnaSha said...

Uiiishhh...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...