Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, February 8, 2019

Gud morninggggg

Baru  bangun dari tidor.
Jap lagi nak buat perkara rutin ygvsetiap pagi saya buat
Nak ngadap blog dulu.
Biasanya ngadap blog selepas mengaji quran dan solat sunat  sambil tunggu subuh.
Hari ni lain sikit.
Ya lah..kadang2 terfikir juga.
Sampai bila kehidupan saya macam ni.
Serupa, tak ada penambah baikkan
Hari berganti tahun saya mengadap bermacam macam dugaan.
Bukan tak redha, kalau tak redha tidak lah saya mampu menjadi seperti saya ni.
Tapi hati tertanya tanya juga
Apakah perancangan Tuhan buat saya..
Adakah sampai akhir usia saya akan terus begini?
Astaqfirullahilazim.
Kadang2 terlalu penat melayan hati
Kadang2 rasa macam tak sanggup lagi.
Tapi apa pilihan yg saya ada?
Tak ada.
Hadap saja lah nak ke tak nak.
Semoga Tuhan beri saya kekuatan tu aje.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...