Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, February 4, 2019

Dia datang

Tanpa diundang.
Takoooot...
Kes dia datang lah saya masih terkebil kebil lagi di awal pagi ni.
Nak tidor pun takot.
Tadi JPAM dtg cari tapi tak jumpa.
Kamu kemana hah?
Jangan la buat macam ni.
Pergilah jauh jauh..
Jgn dtg lagi yer....


Kita sama2 makhluk Tuhan.
Kamu ada ruang kamu.
Ni ruang aku, jangan la langgar sempadan.
Aku tak ganggu kamu..
Kamu pun jgn la ganggu ketenteraman aku.
Gi main jauh jauh!
Tak yah datang lagi k.
Herannya kamu masuk melalui apa?
Keluar pulak kut mana?
Puas Jpam cari...
Selamat tinggal.
Pergilah ...
Please go
Go!
(Terasa macam ada jer lagi..mata mencari cari..nak pejam pun x berani. Rosak terus mood saya hari ni....)

1 comment:

Qyle AZ said...

Assalamualaikum aunty..sy pun pernah alami situasi yg sama.. Dia lari ke belakang toilet duduk tu...pastu hilang cmtu je. InsyaAllah xde pape..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...