Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 3, 2009

Hujan dan Anis


Hujan
lagi..
dan
lagi...
dan
lagi.
Kat
sekolah
air
hujan
sebak
menyebabkan
banjir kilat.
Apa lagi, senyum panjang lah anak2 murid yang pantang tengok air bertakung. Mula dengan basah kasut dah merebak jadi basah seluruh pakaian seragam..Sengaja di cari tempat ada air, seronok kuyup dan main air nih. Cikgu cikgu pun dah tak larat nak tegah dah, makin larang makin menjadi jadi..Dengan cikgu2 sekali dah basah dah sebab duk kejar mereka yang tak lepas peluang main air nih...
Dah sibuk larang anak orang main air tu, terpandang la seorang budak tu dah lenjun...Dari kepala ke kaki kuyup habis..Sapa lagi, anak aku la tu...Hua hua hua....!!!!

2 comments:

aG said...

steady Anis.... main hujan lagi dan lagi dan lagi dan lagi tapi jangan lupa ajak mammi tu sekali, grenti anis x kena marah hahahaaaaa

sheila said...

aunty shiela pun kuyup hari ni..just came back and hope to see u.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...