Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, March 4, 2009

PURNAMA MERINDU


Bermaknakah tiap baris
kata kata.....

atau hanya di bibir saja.
Bersungguhkan rindu
yang kau pamerkan

atau kah sekadar lakunan
Rindu telah melekat dalam hati ku
Walau awan lalu rindu ku
tak berubah arah

Purnama mengapa cuma berteman
bintang berkelipan
dan juga awan

Siapa tahu rindu yang
mencengkam di hati ku

Aku meminta pada yang ada
Aku merindu pada yang kasih
Aku merayu pada yang sudi merindu ku
HANYA PADA YANG SUDI SAHAJA,
TAK SUDI TAK PER...................


10 comments:

Anonymous said...

halahhalahhh...

Anonymous said...

Dunia! Kalau dah raji jual, sure ada yang nak beli!

aG said...

KENAPA MASIH SANGSI TENTANG ITU...

DWEN said...

Rindu banyak perkara rindu....tapis lah rindu yan betul ikhlas...jangan terima rindu yang sombrono..tengok n teliti kerinduan itu ..halusi,kaji, dan dalami... baru diterima kerinduan sesesorang

Anonymous said...

sokong Dwen!awas si mulut manis buaya tembaga

Anonymous said...

Murahnya harga sebuah rindu.Seperti barang dagangan.Yang sudi nak beli pun mungkin dah tak ada pilihan.

hani@debumelukut said...

hahahaa betul kata awak anonymous,...kesian kan kalau dah desperate cm tu sekali..
Hai, semoga awak tak tergolong dalam kumpulan tu..
tapi saya lagi kesian kat awak yang main tuduh tanpa tahu hujung pangkal mengenai apa yang tertulis..
cuba hayati..

Anonymous said...

aik?apadah jadi?relaks la semua. kalau tulisan dah untuk publik,publik jugalah komennya.terpulang kepada apa jua tafsiran publik. Mengapa harus cepat melenting jika tak secocok dihati.
Rasional lah cikgu!

sheila said...

TQ K.Hani.Wish I can be like u.Trying

Anonymous said...

Pembeli tegar,ketagihan! akur dirinya ketandusan...........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...