Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, February 1, 2010

Entah apa apa saja otak ku ini

Peribahasa gaya saya suka hati saya la kannn.
1. Kalau kail panjang sejengkal...Beli ikan kat pasar jer lah.
2. Sehari selembar benang, lama2 boleh buka kelas menjahit.
3. Diam ubi berisi..Diam saya, mogok la tuuuuu.
4. Genggam bara api biar...Kalau nak arang beli saja,wat per susah2
5. Malu berkayuh, pakai bot berenjin, malu bertanya pakai GPS
6. Cubit peha kiri, peha kanan tak terasa apa2..Sebab bukan cubit peha sendiri pun.
7. Ukur baju di badan sendiri..dan tambah 2 cm lagi, kot time ambik dari tailor dah tak muat ukuran tu...Huhuhuhuhuuu...
8. Makan hati berulam jantung, rendang paru, air asam perut dan sup ekor..Sedappp!!
9. Yang bulat datang menggolek....Sindir kita ke apa ni?
10. Sayang isteri tinggal tinggalkan....Jangannn..saya dah cakap jangannn..Dah cakap jangan, nak tinggal jugak, sendiri mau tanggung laaa....Hehehehehe..

3 comments:

adekmanja said...

ahahaha kelakar tul laaa peribahasa U nii.
Tapi jangan bagi budak skola hafal. Karang
jawapan dia dalam kertas peksa buat guru beso tambah jadi beso. hihihi.

wan ramadhan said...

Tamboh so lagi kak wer...'Dari Hidup Bercerminkan Bangkai....Lebeh baik mati Bercermin Mata'.....hahahaha..Have a nice day....

hani@debumelukut said...

Pandai la jadi tukang tambah wan tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...