Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, February 22, 2010

Terdesak...

Ampun Tuanku, sembah patik harap di ampun.
Patik dah berminggu tak tidor nyenyak.
Dalam batu jemala patik ni ada sedikit mushkil.
Sudi lah kiranya Tuanku perkenankan mohon sembah patik ni.
Tuanku,
Sebenarnya patik bukan la nak sangat mengadap tuanku ni.
Tapi patik ni ibarat telan mati mak, luah mati bapak.
Dah kerana bapak patik dah meninggal, maka patik pilih untuk luahkan aje lah.
Lets go to the point la tuanku yer,
Patik nak tuanku sign borang cuti patik..please la tuanku.
Bukan sengaja nak nyusahkan sekelian rakyat jelata kerana kes patik ni.
Tapi patik pun dalam keterpaksaan yang teramat sangat..
Tuanku tengok la kat dahi patik ni..
Pistol tu..tunggu masa nak di tembaknya patik kalau patik tak dapatkan
cop mohor dari tuanku ni...
Cian patek la tuanku..
Hai la belalangggg..
Huhuhuhuhuuuuu...

3 comments:

maiyah said...

hamba perkenankan ekeke

Anonymous said...

Sudah mintak, atau baru buat skrip? Tuan hamba ada pistol duk kat dahi. Hamba pulak dah keluar jalur, berkedut-kedut kat dahi, tembak pun dah tak lut dah..... Alahai.... (Makcu)

hani@debumelukut said...

Makcu weiiii...
Tuhan saja yang tahu apa dalam hati kita kan Makcu.

Hahahaa..terima kasih Maiyah tolong perkenankan.Kalau semudah itu senang la keje akak ni..Huhuhuhuhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...