Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, February 5, 2010

Ketupat Sotong

Senang saja buat dessert yang semua ahli keluarga suka ni.
Dapat sotong yang ada telur tu lagi sedap.
Kalau yang tak ada kat umah tu tengok, makan hati laa..
Sabar k, u all balik nanti mummy buat satu periok besar.
Jamu anak anak.
Dah siap masukkan pulut tu rebus dengan santan.
Anis dah siap amik pinggan dengan garfu.
Sabar anak, Pegi tgok TV dulu..10 min lagi masak laa.
Baunya...Alamakkkk, lemak manis mengoda selera.
Sedappp.
Dah boleh makan pun.
Meh semua yang ada,
Kita makan dulu.
Cian yang jauh tu...

5 comments:

TokNabe said...

Huhu...saya baru berangan nak buat mlm ni. dah suruh org rumah cari bahan-bahan.

maiyah said...

lor.. ulur2 le sini hehe

merahjamboo said...

erk..bestnyaaa...anis bolot brapa?ehehhe

Miecyber @ Sudu said...

Nyummy....meleleh air liur saya di buatnyer...

Anonymous said...

How about sending the rcpe 2 me? Buleh jugak pakat dengan Mak Bond ujung minggu ni ke pasar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...