Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 9, 2010

Canmi cara kami bekerja..

Kami 'English Panel' ni kalau bab gotong royong buat kerja memang sepakat.
Sebab sekepala semua nya.
Hari ni kami buat banner..handmade lagi.
Cam biasa, mula2 sekali
isi minyak dulu.
Makan minum jangan miss..
Pas tu buat lawak..
Paling best lawak berkenaan yg hidup..
Gelak sampai sakit2 urat perut..
( Finas tak lulus punya lawak ni)
Tukang komen kena ada..
Quality control.
Tak sempat siap rumah pahat,tukul, gergaji sibuk berbunyi.
Bukan kena bayar tiket pun untuk komen.
Kau orang tau takkk??
Start gosip la nih...
Pot pet pot pet..
Silap hari bulan kering poster colour di tangan.
Halwa telinga.
Paling paling tidak kena posing jugak.
Kamerawoman punn..tunggu la saya duduk eluk sikit.
Ok smileeeee...
OK Boss,
Cam biasa kita orang try our best.
Eh, dah nak loceng laaa.
Janji siap........

5 comments:

~ CeguLinn~ said...

apa yang penting kerjasama ...
yang susah pun pasti akan dapat diharungi ....

TokNabe said...

Ada lagi ye handmade banner sekarang ni....

DrSam said...

cantik design tu. bila dah ramai macam-macam idea boleh dikongsi.

hani@debumelukut said...

Betul cikgulinn..

TokNabe, Handmade banner dihasilkan dari hati, perasaan dan setiakawan..tak mcm yg computerize..

aG said...

Salam......

tahniah......

hik hik hik..... warna pink wajib ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...