Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, March 4, 2010

Entah apa kena saya ni..

Ni pun satu hal jugak.
Kalau org bercerita pasal drama bersiri,
saya cukup pantang.
Pantang tunggu dan lihat.
Kalau dah mula tunggu dan lihat alamat payah lah nak berhenti.
Berhantu.
Satu lagi penyakit saya yang belum terubat.
Suka ulang ulang tengok.
Tengok sekali cerita tu kira biasala..
Yang teruk nya saya ni, dah tengok sekali mesti nak tengok lagi..
dan lagi..
dan lagi..
Sanggup tunggu depan U tube,
Kadang tu siap beli DVD lagi..
Bukan cerita 'Full House' ni saja,
Dulu 'Winter Sonata'...
Bercupak saya bazirkan air mata untuk industri filem korea ni..
Apa apa jer lah saya ni .......

3 comments:

BokBom AmaReka said...

parah...

maiyah said...

kaklong sy camni le.. satu lemari koleksi cite korea.. siap bg sewa kat kekawan dia

hani@debumelukut said...

Nak geng dgn kaklong tu..kirim salam kat kaklong Maiyah tu yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...