Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 16, 2010

Penat sungguh hari ni

Anis ke bumi bersejarah Melaka hari ni.
Mula2 ke dataran Pahlawan,
Tengok tengok barang dan tengok orang.
Pas tu makan..dan makan lagi
Anis seronok.








Pas tu lawat tempat bersejarah.
Anis komplen panas..memang panas sungguh!
Banyak anak tangga perlu didaki.
Anis kata penat..
Anis ngadu otak dia dah cair.
Berpeluh dan dah mula nak ngamuk.
Sabar Nis, kan nak tengok byk tempat lagi.
Nanti mummy belikan Topi/Cap.





Hahahaha....
Ada orang dah tak tahan panas.
Beli topi.
Siap ada kipas kuasa solar.
Ligat berpusing tepat kena bahagian muka.
Kita rekomen topi/cap berkipas ni untuk orang yang suka berjemur secara sukarela..Contoh orang hobi memancing ke, berkebun ke atau yang sengaja duk tengah padang pukul bola golf pun sesuai jugak ni.

7 comments:

sI tEDI said...

ke Melaka hari ini ye?

TokNabe said...

oooo...kan sekarang tengah cuti sekolah. :)

endiem said...

lawar topi ada kipas tu, macam ada air cond

hani@debumelukut said...

Yer sItEDI, akak ke melaka,jln2 cari makan.

TokNabe tak cuti2 msia ke??

endiem,
Akak letih gelak tgok anak pakai topi tu..

TokNabe said...

Sy cuti2 m'sia depan komputer ajelah. Badan kurang sihat. Balik kampung pun tak.

hani@debumelukut said...

rajin2 makn ubat ToKNabe k.

aG said...

Adus......

Pedihnya panahan ayat2 tuh..... seakan siaran langsung untuk kita......

x per, booking satu utk kita blh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...