Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 27, 2011

Akibat menolak cadangan saya..

Apa yang lebih menyakitkan dari rasa sakit hati?
Sakit gigi.
Aduhhhh, sakit tau!
Tapi,
Bila sakit hati bercampur sakit gigi....
Laaaaaaaaaaaaagi lah sakit!
Huhuhuhhuuu...Adoiii mak sakitnyer.

Hehehe...
Selamat bersakit gigi lah awak,
tu lah kita suruh cabut tak ndak, dah tu nak marah2 orang lak.....
Sedapnya ABC dengan gula melaka ni...........Awak nak?
la la la la..................
Amaran dari kerajaan Msia
AWAS!
'MERBAHAYA KEPADA PERAHU2 KECIL"
Baik saya lari main jauh2 ni...............

7 comments:

azieazah said...

Sakit gigi ni, kalu bawak tido pun tak jalan.

Orang kata itu sakit paling sakit selain dari bersalin, dan di ambang maut.

Kella said...

ouchh!!! ngilu je rasa bila gigi itu terkena aissssss.... ihhhh

sekamar rindu said...

salam...

hahahha..tengah sakit gigi member dok pelawa makan mcm2..:))

Aku said...

Hmm.. tetiba aku teringin nak makan ABC.. hish!!!

Queenie said...

hmm...sakit gigi ker cicer?
org dolu2 cakap, kalu bunuh 'ibu'nya baiklah semua sakitnya....rupa2nya kejam maknanya tu hehe...

tp er..apa kaitan ngan perahu kecik tu cicer? konpius hehe

Cikli said...

nak komen pun takut

pena rozie said...

Sakit gigi... Sabar ek. yang paling sakit tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...