Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 7, 2011

Bersiaran dari Condo Ampang Boulivard

Sabit kes kesibukan yang melampau.
Ni dia bahan bukti yang jelas.
Bukti sabit kes tak dapat tulis2..
Bukti sabit kes tak dapat singgah melawat kawasan.

Nampak buai biru di ruang tamu saya tu?
Nampak botol susu kat atas meja tu?
Ni tuan penghuni nya.

Time dia tido gini baru boleh bersiaran.
Kalau time dia cenyiuuum begini,

N3 tertangguh.
Nenek ini buzy sungguh!

11 comments:

kakcik said...

Gembiranya dia... seronok tengok senyumannya. :)

sal said...

comelnya baby..
penyejuk hati yee..
menceriakan selalu..
kirim salam baby..

secangkir madu merah said...

Nenek siber hehehe

munna said...

nenek jaga cucu ye ... mesti seronok mkan layan cucu n

Zaitun said...

Comeynya,busy dengan cucu.

Ibu n Abah said...

Cikgu..
sabit dan sebut kes pun tak apa...
melangut kat mahkamah pun sanggup jika kesnya budak comei macam tu...

gedek! said...

time senyum rasa nak tambah anak...

time buat perangai....

hadoiiii...!

haha

a.samad jaafar said...

bila-bila masa pun saya tetap suka pada baby..senyumnya meruntuhkan segala runsing dan duka..

Cikli said...

nak cucu, kata atuk.
nak susu, kata cucu.

Pn Kartini said...

penat nenda pastinya terubat dengan senyum si baby yang kiut lagi miut tuu....:):)

insan_marhaen said...

nasiblah nenek zaman sekarang. ntah bila nak rehat. IM dah habaq siap-siap kat angah....'ayah tak mau jaga cucu. hang pikiaq sendiri la. ayah nak rehat dan buat kerja sendiri.'

tapi bila sesekali fikir... kesian pulak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...