Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 14, 2011

Dapat tanda tanda


Dapat inai dan dah siap pakai dah.
Dapat 3 jubah hitam yg sangat lah lawa-sulam2 dan ada permata juga..
Dapat gelang, cincin dan brooch yg bling bling.
Dapat Sarung kusyen sulam dan Alas meja.
Dapat berbagai buah2an kering, kacang dan coklat
Dapat Minyak Attar yg mahal dlm kotak baldu.
Dapat Tasbih dari batu permata dan sejadah buatan tangan..
Cantik sgt2.
TQ TQ TQ TQ
Kenapa saya dapat semua ni?
Ini lah tanda2 nya
Ada org yg saya kenali baru dapat tittle haji/hajjah.
Ada orang yg tak lupakan saya.
Seronok sungguh.
Ingatan dari sahabat dan saudara mara
membuatkan saya rasa
di ambil peduli.

18 comments:

al-lavendari said...

wah banyaknya dapat .. saya cuma dapat ketayap satu selain dari buah2an kering yang kita makan sama-sama kat surau.

kakcik said...

Alhamdulillah. Rezeki dari Ilahi. :)

MaWar said...

pasti ingatan disulami kasih sayang

hani@debumelukut said...

al lavendari,
rezeki saya dan sgt2 berterima kasih atas ingatan.

hani@debumelukut said...

kakcik, alhamdullilah..tumbang bau dari mekah pun cukup lah..

hani@debumelukut said...

mawar, harap2 begitu lah

Chik Att said...

tanda ingatan dan kasih sayang ..

Saya suka kalau org kasi tasbih mekah ....

Marina Monroe said...

Rezeki, Alhamdulillah

Yunus Badawi said...

Alhamdulillah mcm2 awak dapat. Itu tandanya ramai yg sayang.

Saya dapat minum air zam zam jadilah ... ngeee

gadisBunga said...

adakah minyak attar itu berbau rose? saya dalam pencarian perpium berbau munge rose yang best...tapi susah beno nak jumpa. :)

che mid said...

Alhamdulillah dapat macam2, Insyaallah akan ke sana jua satu hari nanti.. sama-sama kita doa ya..

MulutPayau said...

Bnyknya akak dapat...Alhmdulillah...rezeki ..

Pn Kartini said...

Salam kak..:)

Banyaknya buah tangan dari Mekah...sukaaaa;)
Jubah kat sana cantik2 kan.........:)

Pia said...

"alhamdulillah..byknya dpt rezeki dr kota mekah...jubah tu bak mai selai..hehhe...saya dpt kurma jer kak..."

makcu B said...

Tahun depan pasti K. Nie akan berada di sana, Insya Allah...

SiapaSayaTakPenting said...

Entah bila la akan ke sana..

Pssst...cantik inai tu.

secangkir madu merah said...

memang seronok kalau dapat tahu ada orang yg mengingati kita apatah lagi dpt ole2 sebagai buah tangan... senyum ~

Cikli said...

kawan yang baik sentiasa di hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...