Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, December 30, 2011

Tuah ayam nampak di kaki...

Lepas saya, saya,
Lepas saya, saya,
Lepas saya, saya.
Awak macam mana?
Kenapalah saya sentiasa di uji dengan berbagai dugaan hidup?
Adakah kerana dosa dosa saya yg bertimbun?
Saya tengok orang lain senang lenang tak ada masaalah apa pun.
Kalau ada pun yg kecik2..small matter.
Saya ni segala benda dah saya lalui.
Ada saja perkara yg menyenakkan otak.
Nak mengadu pun tak bertempat.
999? Bomba? TV3?
Huhuhuhuhuuu.....
Tuhan ada.
Hanya Tuhan lah yang tahu segalanya.

11 comments:

Marina Monroe said...

Salam, bersabarlah..
Saya juga menempuh segala macam ujian tapi saya lalui satu persatu dengan SABAR..

AZANI said...

kak
mohon kekuatan dariNya...

MaWar said...

sabar...memang hidup ini penuh dugaan.moga 2012 lebih bersinar

Aku said...

sikit lagi.. sikit lagi ni...
kita bukak akaun baru ye..

eh, bukan awal muharram la...

klcitizen cikgunormah said...

moga Allah memudahkan segala yang baik. doa banyak2.

che mid said...

take one step at a time.. tapi kalau dah berstep-step.. mau mengamuk ..

umimanja said...

Assalamualaikum.......
Sabar ya kak.......
Lina pun sama mcm akak sentiasa di uji, kadang-kadang rasa sedih juga.

IMANSHAH said...

Ada hikmah disebalik mehnah dan ujian

Ros said...

ujian itu manis...
hikmah akan ada hanya dengan ujian.

Allah menguji mengikut upaya seseorang...
yang diuji tentulah kuat...
setelah diuji akan bertambah kuat..
ya...kak hani memang kuat!

kita semua dalam perhatian dan perlindungan Allah swt. insyaAllah.

makcu B said...

Apalah dugaan dan cobaannya, nampak biasa aje..... orang tido jam 10.00 mmlm, awak terus lena lepas solat Isyak. Orang dah habis duit gaji, awak pulak terbang ke Indon. Orang tak lalu make, awak dah rebus ubi,siapkan pisang goreng, hisap aiskrim supik. Kelirunya.....

MulutPayau said...

sabar ya kak....
Semoga Allah permudahkan segala urusan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...