Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, April 29, 2014

Sambil tunggu anak di luar pagar sekolah

Hello.......
Bukan ada maksud tersembunyi,
Sekadar ingin sembang usir bosan
Rawat hati dan nyahkan sunyi.
Sendirian di dalam kereta yg kaku,
Menunggu dan membilang waktu.
Jemunya melihat kenderaan lain yg lalu lalang.
Botol air mineral sudah kosong,
Kacang dan donat menjadikan perut kembung.
Juruhebah cuba sehabis mungkin untuk menghiburkan, tapi lawak2 bodoh itu menikam telinga.
Tutup saja media dengar itu.
Tab masuk beg, mata sudah lenguh menatap skrin,
Jadinya,
Tiba2 teringatkan mu
Teringatkan gelak tawa mu
Teringatkan segala galnya tentang mu.
Hello.....
Ros, aku ni..ko busy ke?
Saja jer aku teringatkan mu.
Takkk, aku bukan nak mintak kau bayar hutang pun,
Aku bosan ni, tunggu anak keluar dari sekolah.
Dah sejam menunggu.
Bla bla bla......
Pot pet pot pet...
Ros, ko gemuk ke kurus sekarang?
Aku diet tau, nnti ko sorang yg gemuk...
Teeetttt...........
Aik dah putus talian?
Line x ada ke?
Awak ni ros kalau aku bukak saja tajuk 'lemak', terus tutup suis.
Ke terbakar fius?
Best la usik awak, lama tak usik rasa nak usik.
Bye Ros, tq for listening.
Hutang aku tu kau jgn lupa bayar yer.....

1 comment:

Azian Elias said...

pandainya bermadah..

kalau i sepatah haram tak akan keluar.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...