Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, April 8, 2014

terus terang

Buzy.
Kalau saya mengaku buzy, tentu sah dan nyata saya menipu sebab kalau buzy mana ada masa update blog..
Penat,
Kalau saya cakap saya penat pun tak relevant sebab kalau penat tentu tak larat nak type N3 baru.
Tak sihat.
Ni satu lagi alasan murahan. Kalau tak sihat sah la nak tenung screen tab pun tak daya, pening gitu...
Malas.
Belum cukup malas lgi ni kalau duk ngadap benda ni dari tadi..
Habis idea?
Idea byk, byk sungguh benda nak di kongsi.
Cuma idea tinggal idea, berkulat dlm kepala.
Jadinya..
Kalau blog beku sehari dua bulan maknanya saya dah pencen berblog,
Sekadar hati terlalu bercelaru (alasan lagi nih!)
Tak suka tulis dlm keterpaksaan.
Jadi merapu meraban.
Mulalah kena tembak dgn komen yg pedas2.
Siapa yg dijatuhkan hukuman?
Akuuuuuuu jugak laaa...
Sekarang baru saya tau,
Walau pun blog ni blog saya, milik saya dan saya berhak tulis apa saja,
Saya kena imgat juga..
Yg tulis nya saya, yg baca nya ramai...
Kena jaga juga sensitiviti org lain.
Kang yg tak makan lada kepedasan,
Yg makan lada buat derk aje...tak rasa pedas pun..
Okalohlaa....peluru berpandu silap sasaran.
Maka
Kadang2 diam itu lebih baik.
Ok...Zip mulut sekejap.
Jap jerrrrr.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...