Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, July 10, 2014

Puasa ke 12

 Puasa ke 12
Awak puasa tak Adam.
- Puasa.
Pendek jawapan Adam.
Dah berapa hari awak puasa?
- Tak tau.
Ok, dah berapa hari awak tinggal puasa?
-11 hari.
Biar betul Adam ni...
Tak perlah Adam, cuba2 lah puasa, awak tu dah besar...
-Mak kita lagi besar tapi dia tak puasa pun.
Stopppp....! Sudahkan mewarna tu Adam.
Aduhhh ..., mak nyer punnnn
Kalau yer pun, jgn lah makan depan anak2........

2 comments:

Allene said...

itu la kesilapan ibu bapa dalam mendidik... dia fikir budak2 tak pandai berfikir.

Anonymous said...

Sama la ngan student saya. Ada student yang puasa kat sekolah. Balik rumah je nasi dah terhidang atas meja.. siap buat mcm makan tengahari bulan2 biasa.. patah semangt budak ni. Dah la baru skolah rendah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...