Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 14, 2014

Puasa ke 16

Terdengar lagu lama waktu memandu ke sekolah tadi.
Sedap, mengimbau kenangan.
Suara Ahmad Jais..
Muzik nya pun mengasyikkan,
Lagu2 baru tak macam tu.
Penih kepala dgr lagu zaman sekarang.
Entah hapa2 senikata nya,
Mungkin sbb jiwa saya jiwa lama.
Anak2 tutup telinga jika saya pasang lagu lama dlm kereta.
Saya tutup telinga kalau mereka pasang lagu mereka.
Generation gap!
Yang heran nya Anis minat lagu Korea,
Faham ke apa yg di lagukan?
Pelik sengoti laaa.....
"Eleh, mummy tu kalau dengar lagu' khabi kabhi mere dil me ' mesti turut nyanyi" kata Anis.
Tak faham jugak kannn....
Toing! Kena sebijik atas dahi.

2 comments:

Kniedaz said...

hahahaha....saya pun minat lagu lama kak..mungkin sebab lahir tahun 70an..selalu dengar lagu2 sebegitu..memang betul ..lagu lama liriknya puitis..dengar pun tak jemu

makcu B said...

Makcu minat Klasik National...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...