Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, May 27, 2018

Singgah melepas lelah hati di sini.

Dah 10 hari.
10 hari yg penuh emosi.
10 hari yg memenatkan minda
10 hari ini
Saya lupa masa dan waktu
Tau tau dah imsak
Tau tau dah berkumandang azan magrib
Tau tau dah 11 Ramadhan hari ni
10 hari yg lepas lepas ni,
Saya dikelilingi kasih sayang keluarga
Saya dilayan bak permaisuri
Hati saya cuba di ubati
Lelah saya pakat2 berbagi
Sepi tidak berani mendekati.
Tapi esuk dan hari hari seterusnya
Bila kehidupan mula kembali ke putaran biasa
Bagaimana saya nanti?
Mampu kah saya?
Boleh kah saya?
Larat kah saya?
Kuat kah saya?
Bila langit runtuh, bumi turut retak.

Tuhan, segala yang berlaku ini adalah dalam kuasa Mu.
Kuasa Mu lah juga yg akan menjadikan siapa pun aku nanti.
Kepada Mu ku berserah.
Aminnnnn.

2 comments:

#JMBELOG said...

Redha atas ketentuan Ilahi...

aizamia3 said...

Moga rutin harian dipermudahkanNYA.
Selamat menyambut bulan Ramadhan 1439H.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...