Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, May 3, 2018

The power of Doa.

Otak tersumbat.
Puas duk fikir apa perlu saya buat.
Katil sakit anak saya rosak.
Perlu di baiki.
Teknisyen cakap paling cepat 2,3 hari.
Hadoii...kalau katil tak leh guna, mcm mana saya nak ubah position dia?
Siapa nak bantu dudukkan dia utk feeding?
Saya urus dia sorang2 tak ada pembantu kalau malam.
Sorang2 memang tak mampu.
Siang hari tak apa, ada nurse, boleh pakat2 urus.
Malam macam mana?
Siapa nak sorongkan bantal bawah belakang dia bila saya angkat dia.
Sudah kijo laaaa....
Apa nak buat ni..
Buntu.
Malam tadi saya doakan semoga Tuhan permudahkan urusan saya.
Bantulah aku, Tuhan
Permudahkan dan jangan sampai anak saya x selesa.
Hanya Tuhan yg mampu selesaikan masaalah saya.
Daku menyerah diri memohon bantuan Mu Allah.

Pagi ni anak saya call.
Katanya esuk nak balik.
What?
WHAT???????
Biar betul....
Dia x tau pun masaalah saya.
Kebetulan pula ya..

God answered.
God knows.
God listens.
Alhamdullilah.
Tuhan, kepada Mu aku berserah....

1 comment:

Hans Hanis said...

doa memang ada power :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...