Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 20, 2018

Mereka pujuk hati saya.

Dah sebulan.
Baru sebulan.
Saya ok jer.
Masih memikul tanggung jawap yg ditinggalkan buat saya
Berat jugak tapi insyaAllah boleh.
Ya saya makan secukupnya.
Ramai yg pesan suruh saya jaga pemakanan
Perlu sentiasa sihat demi anak2
Demi Ja.
Demi masa depan saya juga.
Kalau sakit siapa nak jaga?
Kalau terlantar siapa nak urus?
Kannn?
Ada yg komen pasal saya terkurus dari biasa.
Tu sebab puasa baru ni.
Please jgn risau, I am ok.
Nak tergelak juga,
Raya baru ni walau saya tak buat persiapan apa2,
Tau2 penuh meja menu macam2...
Bertuahlah saya atas keperihatinan worih waroh.
Tak pernah2 dapat hadiah pakaian dan tudung sebyk ni
Tak kira lah atas dasar simpati atau kesiankan saya
Atau pun atas dasar apa....
Saya happy sangat2 dgn semua pemberian tu..
Tq deep from my heart.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...