Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, June 21, 2018

Vacuum dah lama rehat.

Agak2 hari ni ada tamu lagi tak?
Agak2 ada yg singgah tak?
Kalau dah tak ada yg singgah,
boleh la saya start mengemas rumah
Dah seminggu musim raya ramai yg turun naik rumah ni,
Dah mcm kapal pecah segenap ruang.
Kemas gitu gitu aje, let it be....
Tak sabar nak spring cleaning again.
Saya ni suka mengemas.
Pantang ada peluang mengemas
Projek mengemas tak pernah tamat
Ada saja tempat nak di susun atur semula
Bahagia bila boleh mengemas
Anak2 menantu tau perangai makbonda ni
Arwah suami cakap kalau saya tak heret perabut, tak ubah kedudukan perabot..
Itu tanda saya demam!
Ok, kita wait n see hari ni ada siapa2 singgah berkunjung tak..
By noon kalau x ada tamu, Yes! Boleh mula....
Lalalalala.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...