Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 25, 2009

Adegan yang tak ingin kita lihat...

Posing dgn Along n kimi.
Ku rasa kurus sertamerta.
Itu lah..
Suruh diet tak nak.
Ayat 'power' dari Kimi,
"Mummy diet pun..
Tak slim2 jugak!!"
Kwang kwang kwang...
Dengan susah payah

Nak juga panjat nih..

Tak dapat dapat!

Anak2 dah gelak giler dah..

Silap hari bulan,

jatuh belah sana..

terkial kial...

Alahai...






Dengan bantuan anak,dapat jugak lah.

Dah..jom posing.

2 gajah atas pagar..

Mau nyer runtuh..

Adus!!!!

Retak lah lantai.

Hehehehee..

2 comments:

aG said...

Kata Ulama'

Kita hendaklah berhijrah, ianya membawa pengertian bahawa kita mesti membuat sesuatu kearah yag lebih baik..... contohlah seperti...... seperti yg anda lakukan sekarang kwang kwang kwang.
lagi contoh... dari x boleh panjat pagar tu kepada duduk atas pagar hehehe tu kira hijrah jugak dan berjaya apa....

Anonymous said...

Astaga...apa kes nihh.Aduh la! Bakpo wat kija gini.Delete weh gambar ni. Tak tergamak nak tengok..lucu bebenor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...