Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 26, 2009

Tukang Sibuk

Sibuk...
Sibuk
hias
meja
pengantin
















Sibuk
buat
back
drop
























Sibuk
susun
cendera
mata







Sibuk
masak
untuk
hidangan
pengantin














Paling
tak lupa,
sibuk
untuk
pose
istimewa..






Sibuk ke, menyibuk ke, buat buat sibuk ke..kami tak kisah kerana kami lah 'Tukang Sibuk' yang
dah terkenal ni..
Hah, mana2 anak sedara kami yang belum kawin tu, kalau nak kan khidmat kami syarat nyer senang jer..Sediakan earplugs..untuk apa? Jangan tak tau, sound pollution!
Cik Zah tu kalau dah khutbah, tak terhad pada hari jumaat jer..
Cik Su pulak kalau dah gelak susah nak tekan brake..
Cik Cho tu ada saja cerita dia...pot, pet, pot, pet..
Kalau tambah Aunty kita sorang lagi, yang patut siap pagi, entah petang pun dalam dua lagi,siap ke tidak...

2 comments:

Anonymous said...

bestnya kalu dpt join the club. Mlm td saya mimpi sibuk edar kad kahwin.Kad yg last saya buka bcos nak tahu siapa yang kahwin, Rupanya saya dan Ally Iskandar.Fuyoo!!!sadis tu.Klu samad dpt tau,,muntah hijau dia.Tu la akibat syok tengok gambar2 kat blog kknie.

NICK said...

cantik design meja tu.hehe.
ramai lagi yg x kawin ni SU.
kejap lagi busy la SU, mama and aunty.

SHAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...