Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, January 28, 2009

Kuat lagi semangat


Dua
tiga
hari
ni
usaha
saya
untuk
jaga
berat
badan
tergendala
sebentar
kes
kenduri.
Tapi hari ni saya tekad untuk sambung balik..
Terima kasih bagi yang selalu menyokong saya, selalu bagi moral support..
Kepada yang selalu mengatakan saya lebih 'cute' begini, terima kasih jugak..manalah tau kalau usaha saya gagal, sekurang kurangnya ada yang menerima saya seadanya..
Kepada yang selalu goda saya dengan makanan kegemaran saya tu terima kasih jugak..Sikit saya tak marah..teruskan lah dengan godaan kalian tu..sesekali termakan, boleh lah saya salahkan awak2 semua...hehehee...
Ok...lets wait n see the final result.....

1 comment:

Anonymous said...

Insya'Allah.....
Dia sentiasa INGAT perkataan tu.... DIET!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...