Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, January 8, 2009

Anugerah tanpa pingat

Macam macam....
'Papan' gelaran bagi kawan ku yang sangat kurus.
Ada orang tu di gelar 'Nyamok' sebab kalau bercakap tak tahu hujung pangkal..
Adik ku dapat gelaran 'Acong' sebab rupa dia sebijik macam berketurunan tionghua
Ada orang tu dipanggil ' MatBata' sebab apa aku pun tak tau..
Ada jugak yang dipanggil 'MatJuta' sebab projek dia tak ada yg kecik2..semua mega
Orang tu dapat gelaran 'MatYaman' walau pun nama dia bukan Yaman...
Ada yang dapat gelaran 'Syed' tapi bukan keturunan dari arab pun..
Ada lah seorang yang ku kenali, hehehe....(nak ketawa guling guling nih.)
Kata nya dia di kenali sebagai..............DEV ANAND..Wah, Kelas gitu u!!!
(Dev, jangan marah..kalau marah2 nanti dapat gelaran 'Prem Chopra'...Kwang, kwang, kwang)

1 comment:

adik Nik said...

salam...selamt berhujung minggu..apa khabar?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...