Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, August 29, 2018

Tak payah gi Jepun.

Martabak Din Tokyo.
Dari saya di bangku sekolah hingga ke tua usang, tetap pilihan nombor 1.
Sedap nya mengalahkan murtabak raja.
Cukup rasa rempah ratus, moist dan lembut kulitnya.
Tanya lah mana2 rakyat Kota Bharu, semua kenal murtabak din tokyo ni.
Masaalahnya.....
Kalau rasa nak makan,
Pikir berpuluh kali.
Nak beli tu bukan senang.
Kul 3 dia start niaga.
Kalau lambat sikit dah habis.
Nak booking memang tak leh.
Kena walk in beli.
Yang beli tu bukan sekeping dua,
Mau nya berpuluh keping.
Itu pasal lah saya kalau beli, beli 10 bungkus terus.
Bawa balik letak dlm freezer.
Kalau nak beli sebungkus( 5 keping) tak berbaloi tunggu.
Hari ni saya datang awal.
Dia baru nak bukak kedai.
Saya orang ke dua.
Masaalahnya orang pertama tu nak 20 bungkus
Bersamaan rm200.
Matilanakkkkkkk....
Bengkak kaki menunggu nih.
Tapi kelazatan nya menjadikan hati teguh.
Sabar.
Tunggu jgn tak tunggu....

2 comments:

Azian Elias said...

mak aiii... sedap sangat2 ke?

Granny Hani said...

Yan, kena cuba baru tau..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...