Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, March 31, 2019

Normal bagi saya ni...

Alhamdullilah.
Tekanan darah saya tak pernah terlebih tinggi lagi
Masih bertahan macam selalu
Tak kira la otak berserabut ke
Tak tidur malam ke
Silap makan ke
Tetap sama.
Syukur sangat2

Cuma yg tak tahan tu...
Mudah nak rendah tak pasal pasal
Kalau saya rasa blurr
Dahi berpeluh
Serba tak kena nak duduk ke nak diri
Mata macam berpinar
Tu tanda terlebih rendah la tu
Kalau tak cepat2 duduk, rendahkan kepala dan
cari benda manis, sweets ke..telan
Mau nya rebah, pitam
Dulu zaman sekolah selalu pengsan masa perhimpunan
Kalau di tempat orang ramai macam pesta apa2 ke,
mula la buat perangai..
Tu pasal tak de orang nak ajak saya keluar 
Sekarang tak macam tu.
Tak pernah sampai pitam kalau pun tekanan darah turun.
Dah tua2 ni pandai jaga
Tau signal dari badan dan cepat2 pulihkan.
Ni tekanan darah normal bagi saya.
Ada org cakap dah rendah ni
Tak.
Normal ni
Rendah bagi saya bila
90/60
Tu baru sah nak pitam!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...