Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, March 23, 2019

Rupa2 nya...

Padan lah rasa penat sangat sangat,
Rasa letih semacam.
Kalau boleh nak tidor jer.
Kepala macam berdenyut
Badan lesu
Sakit2 sendi tulang.
Ingatkan sebab saya byk duk mengemas laman,
Angkat pasu ubah kedudukan pokok2 tanaman.
Ingatkan over worked.
Rupanya...
Saya demam.
Boleh pulak x tau diri sendiri demam.
Pelik tul!
Gi klinik kerana letih sgt mana tau kot2 kencing manis ke..
Rupanya demam!
Ekoran dari sakit telinga beberapa hari lepas.
Ada kudis dlm telinga, dah gi klinik dah..
Mungkin infection tu yg bawak ke demam.
Bila tak tau diri demam cuba gagahkan diri buat kerja,
mulala badan mogok lawan tokey.
Kepala pening dan anggota badan lain rasa stiff.
Saya salahkan proses angkat pasu berat
Salahkan cuci longkang
Salahkan kemas laman seharian.
Rupanya semua ni tak jadi masaalah kalau saya tak demam
Kenapala demam masa kerja byk gini?
Jadinya hari ni macam mana?
Kerja masih bertimbun.
Mustahil nak rehat tapi ni, nak subuh ni..
Saya masih terbaring layan blog.
Selalunya kalau saya layan blog, kerja rumah dah siap.
Kul 4 dah bangun masuk ofis, settle kerja rutin dulu baru solat subuh.
Lepas subuh relax layan blog dan sbgainya.
Ni apa hal ni.....
Seram sejuk dan masih berselimut.
Tak nak demam...
Tak nak demam....
Go away demam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...