Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 26, 2019

Doa buat yg singgah sini hari ni...

Terima kasih kerana bersama saya di blog yang usang ini
Terima kasih kerana tak jemu menguatkan semangat saya untuk terus menulis
Terima kasih kerana melayan cerita kehidupan saya yang biasa biasa..
Cerita dari hati sekadar berkongsi suka duka seorang perempuan bernama Hani.
Saya sayang kamu, kamu membuat saya rasa masih ada yg ambil peduli.
Maaf lah kalau saya pernah terkasar bahasa.
Saya tak sengaja tu, kelemahan saya.
Ikhlas dari hati saya doakan,
Semoga yg baik baik saja buat semua pembaca.
Semoga dirahmati...
Aminnnnnn....

6 comments:

Kakcik Seroja said...

Assalamualaikum Kak Hani...

Di usia kita yang masih bersisa, semoga semuanya akan baik-baik sahaja. Aamiin...

PeRdU cINta said...

Aamiin.setiap kita ada hak untuk bersuara..baik secara lisan mahu pun melalui tulisan dan perkongsian..

aG said...

MASIH SETIA, TERUSKAN PERJUANGAN HINGGA KEAKHIR.

Warisan Petani said...

Aamiin.
Singgah lalu.

pB said...

Assalamualaikum

semoga sihat walafiat che puan blog

Granny Hani said...

Tq tq tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...