Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, June 23, 2019

Subuh ini saya rasa nak nangis lama2.

Kadang kadang saya ok
Kadang kadang
Saya tak ok.
Biasa la kann...
Kehidupan.
Waktu saya ok, saya happy.
Ceria dan think positive.
Waktu mood ke laut, tak ok, jauh dari ok,
rasa macam nak duk bertapa dalam gua sorang sorang.
Tak nak tau pasal dunia dan tak nak dunia tau pasal saya.
Waktu saya ok saya memanjatkan syukur dan menerima segala dugaan dgn redha.
Waktu saya tak ok tok sah tanya lah, memang ngalahkan budak kecik rajuk ni.
Tapi orang sekeliling tak tau, tak nampak dan tak leh kesan .
Orang hanya nampak saya ok sepanjang masa
Orang nampak saya kuat.
Siap tepuk belakang saya dan nak jadi sekuat saya.
Kalau lah mereka tau apa dalam hati saya, minda saya...
Kalau lah saya tak sorok badai dalam jiwa saya,
Sah sah mereka usung saya ke hospital!
Sah sah dapat lesen dari pakar sakit jiwa.
Nauzubillah.
Tu pasal la selagi boleh sorok duka, saya sorok.
Sentiasa berdoa semoga Tuhan tebalkan keimanan saya, kesabaran saya.
Bila mood ok kita share ramai ramai...
Kita gelak ketawa.
Bila mood tak ok, lepaskan sorang sorang bila tak ada orang tengok.
Teriak berguling guling tak cukup tanah sorang sorang...
Saya ni pandai berlakon.
Rugi la pengarah filem di msia ni tak tau bakat saya kan?
Doakan saya terus boleh berlakon.
Primadona.
Primadona yg tidak didendang!

3 comments:

Warisan Petani said...

be positif

Nizam.Ariff said...

Berbuai sambil bergurindam dengan syair jiwa...
Salam buat cikgu.

cikguzim said...

Harap semua baik2 aja ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...