Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 14, 2010

Dr, saya nak ubat tido ..

Pagi ni macam biasa tersedar pukul 3 pagi.
Paksa diri untuk tidor kembali.
Pejam mata cuba untuk pancing lena.
Tak jadik jadik..Kepala mula berdenyut.
Tiap tiap pagi sakit kepala.
Malam tadi ke klinik.
Check BP okey saja..
Masih sihat..
Doktor bagi pain killer macam biasa.
Agaknya masaalah tidor saya yang naik ke kepala.
Putaran waktu tidor saya berubah.
Saya cepat mengantuk di awal malam.
Ngalahkan ayam masuk reban.
Jadi awal pagi saya dah puas tidor..
Pukul 2 pagi terkebil kebil tu kira dah jadi kebiasaan bagi saya.
Bila cuba tidor jugak, mulalah sakit berdenyut kepala.
Nak buat camna untuk ubah jadual tidor saya ni?
Tanya kekawan, ada yang cadangkan...
Pindah duk di Jepun.
Laaa...Tak kan sampai gitu sekali kau orang benci saya nih???

1 comment:

aG said...

xTak payah gi Jepun ke, amerika ke, sweden.....

percepatkan jarum jam 4 - 5 jam x lek ko?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...