Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, April 23, 2010

Entri yang ke 1001..Alhamdullilah.

Dah genap seribu N3 saya...Yes!
Agak Agak dalam seribu tu ada ke tajuk boleh memanafaatkan orang lain?
Yang mengundang tawa?
Yang memancing air mata dari tasik rasa?
Yang meloyakan?
Ada?
Entah...Pembaca lah hakim nya.
Setahu saya apa yang tersurat ialah apa yang tersirat di hati.
Sekadar luahan untuk suka suka.
Kepuasan.
Untuk yang sudi singgah dan turut mewarnai blog saya ni,
saya sangat berterima kasih.
Kalau ada yang terasa dengan tulisan saya tu,
Saya pohon keampunan..Tak berniat begitu.
Doakan kesejahteraan saya dan saya akan sentiasa di sini.
InsyaAllah saya akan tetap disini..
Akan terus mematuk keyboard dengan izin Nya.

3 comments:

TokNabe said...

kira dah banyak entri tu kalau dah sampai seribu. Kalau sehari satu entri, bermakna dah seribu hari berblog.

Teruskan mengetuk keyboard dengan coretan utk kwn2 membacanya.

myQza said...

teruskan menaip . jgn jemu!

Granny Hani said...

YQ TokNabe dan sItEDI..sama sama la kita meniggalkan hasil di blog ini dan semoga kita bahagia disini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...