Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, April 10, 2010

Nasib baik jadi orang.

Kadang kadang saya nak jadi kucing..nak saja saya cakar2 awak sebelum awak cakar hati saya..
Kadang kadang saya nak jadi ular sawa..nak saja saya belit awak sebelum awak putar belit kata kata awak tu..
Kadang kadang saya nak jadi kuman..nak saja saya meresap ke dalam diri awak dan memusnahkan awak secara diam diam.
Awak tu yang patut jadi nyamuk... Sembur saja asap beracun atau 'Pappp..!'
Mati di tapak tangan saya.
Ngeheheheheheeee....

Tapi dah ditakdirkan kita jadi manusia..Maka saya seharusnya menangani masaalah saya menggunakan akal bukan emosi..
Itu lah yang membezakan manusia dengan monyet.
Beza ke? Cuba tepuk tangan...Haah, sama laaaaa...

2 comments:

Maiyah said...

haha.. jd burung pun ok gak

Granny Hani said...

Jadilah jentayu yang tidak mudah rebah..
Jadilah Maiyah yang kuat dan ceria sokmo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...