Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, February 13, 2012

Chau San aaa........

-yat
-yi
-sam
-sei
-ng
-luk
-chat
-pat
-kau
-cap
......Adoiiiiii....

Semenjak dua menjak ni, otak tak berapa betul...
Bukan apa, kes dapat tiket ke 'Benua Besar' lah ni.
Tak sabar nak bercuti di sana nanti.
Tapi masaalah nya saya ni tak tau langsung pasal tempat tu.
Ada siapa2 tau tak macam mana Guangzhou tu?
Chou meng aaaaa..............!!!

13 comments:

MaWar said...

tempat tu best...tambah lagi unk kita cuci poket....mabuk....selamat bercuti....tumpang sorang boleh...hihihi

MULAN said...

tak pernah sampai situ tapi naaakkkkk sangaatttt pergi... tahniah sis & enjoy..!!!! ni hau ma, saya tau la.. hehehe..

LYAfrina said...

bestnyerrr..
selamat bercuti yer

kakcik said...

Wah... selamat bercuti ke tempat orang. Boleh dapatkan bantuan dari internet kot. :)

Mieza said...

Assalamualaikum Puan Hani,
Selamat bercuti ke Benua Besar, semoga percutian ini menggembirakan. InsyaAllah.

Zaitun said...

Bestnya...dapat tiket free ke?

Dah dalam list nak kesana tapi macam cikgu juga tak berapa tahu alkisah tempatnya.

a.samad jaafar said...

itu wilayah islam..ia menjanjikan pengalaman yg cukup mahal..selamat bercuti ye cikgu..

insan_marhaen said...

huu.. wa pu cher tau...

Cikli said...

selamat meninggalkan tanah kecil ke tanah besar

munna said...

wah...nak melancong ke tanah besar ye kak Hani...bestnya...

hani@debumelukut said...

Hmm...lambat lagi tarikh yg tertulis tu..saja jer jenis tak leh simpan rahsia, tau2 satu msia dah maklum..

Mat Som said...

Seronoknya dapat ke sana....!
Upload gambar banyak2 nanti ok Jentayu itu

Bapak said...

pernah ke Guangzhou pada 2008.

cadang Kak Hani rujuk http://www.kosmo.com.my/kosmo/arkib.asp?y=2008&dt=0202&pub=Kosmo&sec=Rekreasi&pg=re_01.htm untuk catatan pengalaman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...