Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, February 28, 2012

Suka yang pendek.

Wan Mohammed Adam Rafiequllah Al Adzim b. Wan Abdullah Solihin.

Adoiiiii..........
Kamu tak kesiankan Ticer ke?
Mau patah jari Ticer tulis nama kamu ni..

10 comments:

azieazah said...

Ticer HANIE. Patutnya, kena tanya makpak budak nih. Awatlah boh nama panjang berjela camtuh. Muat ker borang nanti tuh?

Takut nanti jadi kes MyKad pun ada 2 keping nanti... adehhhh

Ibu n Abah said...

Ticher...
guna shortform jer kalau dah panjang sangat cenggitu...
WMARA..
Wan Mara....ekekekekekekke

kakcik said...

tentunya bukan salah anak itu bila nama dia jadi begitu, kan? :)

Anonymous said...

benar. yang punya diri nak belajar eja dan tulis pun seksa.
nama pendek, ada makna dan disebut sepenuhnya adalah yg terbaik.

AZANI said...

mak aii....cukup ke kotak nak tulis nama sebagai calon SPM?

he he

munna said...

panjangnya.... munna pun suka yg pendek je......mudah nak menyebutnya

Aku said...

10 monit nak tulis nama dia jer tu...

LIPISLADY said...

Sallam Cikgu Hani,

Mak aii, panjangnya nama,
tapi sebut tetap sepatah perkataan aja, membazir dakwat betul...

Marina Monroe said...

Salam,

heheheheheh nasib jejaka kalau perempuan nak akad nikah lagi lah payah nak melafaskan nye..

Anonymous said...

Satu lagi jika dia dah jadi bapak nanti, nama anak dah tak boleh panjang-panjang, alamat semua borang tak cukup kolum.

Saya ni antara guru kelas yg tersiksa kerana nama budak sekarang semakin panjang,

Biar nama pendek, tapi akalnya panjang.

matsomherbs.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...