Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, February 22, 2012

Mama dia?

Danial, knapa acap buat silap ni..?
Cer tulis eluk eluk.
Sebelum mula jawap soalan tu baca Bismillah dan AlFatihah dulu.

" Ticer, Danial mana pandai baca Al Fatihah, dia tak ngaji pun.."

Eh, pandai lah awak ngata org yer Hanif.
Jangan sibuk, sudahkan kerja awak tu Hanif.

Danial,
Betul Danial?
Betul awak tak tau baca Al Fatihah?
Habis tu awak solat baca apa?
Awak solat tak?

"Tak."
"Papa kita pun tak solat."

Kwang kwang kwangggggggggggg.....................

11 comments:

ybs said...

mama dia solat kot.....

ybs said...

mama dia solat kot.....

Marina Monroe said...

Salam,

hehehehehe bapak borek anak rintik lah ni yea? Ishhhh...

insan_marhaen said...

nyanyi lagu mukabuku, danial pandai agaknya!

Pn Kartini said...

..insyaAllah..
Mama solat tuu..
lagipun dia hanya sebut papa je kann..
Aduhaii..

m.u.l.a.n said...

harap2 dia kelentong je tu..

moga kita semua dikuatkan iman selamanya...

Chik Att said...

semalam saya ngajar budak linus baca suku kata B ..

lepas ba ... dia jawab ta .... keh keh keh ... sakit perut cikgu tau ...

Mat Som said...

Papa period kut?

Ibu n Abah said...

jenuh juga nak mengajar anak yg ibubapanya pun lepas tangan macamtu..
takut kita nanti dimarahnya pulak...

MulutPayau said...

biasanya budak2 ni jawapannya mmng jujur....

secangkir madu merah said...

anak2 lurus bendul, mereka bercakap tidak pandai berselindung... kena bagi note sikit kat papa dia hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...