Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, February 17, 2012

Mereka kata saya cari penyakit...

Memang cari pun.
Bukan cari penyakit tapi
belajar benda baru.
cuba, testing, try..
Tak cuba tak tau,
Dah cuba tu ketagih pulak!
Setakat ni ok jer,
tak de problem.
Tapi dah penuh telinga saya ni.
Semua suku sakat duk larang...
Tapi oleh kerana saya ni dari kecik lagi tersohor dgn kedegilan saya,
maka saya tak nak berhenti.
Nak teruskan jugak.
Dah terantuk nanti saya tengadah lah..
Setakat ni apa yang semua orang duk kata penyakit tu,
merupakan terapi bodoh bagi saya...
Heheheheee...Problem masaalah nya,
Dompet makin tiris, poket acap bocor.
Boss, kasi tambah elaun boleh tak?

25 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

AsSalam,

Saya kalau berkenan, anak tolong uruskan..hehehehhehe

Cikli said...

ini penyakit berjangkit.

al-lavendari said...

entri ini buat saya tertanya2 .. ketagih apa tu ?

dina said...

yang ni memang penyakit berbahaya... saya pun sedaya upaya nak cari penawarnya... huhuhu

Nizam.Ariff said...

dia orang ada tabur ilmu pelaris dalam tu.. hati-hati...

Granny Hani said...

Kak Marina, sama lah, kena mintak belas ehsan anak tolong bank in duit.

Granny Hani said...

Cikli, ni berjangkit dari adik2 yg suka sgt shopping online lah ni..

Granny Hani said...

Al lavendari,
ketagih order mengorder..lepas satu, satu kedai di jelajah..tak payah cari tempat parking, terus masuk ke kedai...

Granny Hani said...

Aku, agak nya lah..ke dah berjangkit penyakit ni jugak?

DaiADellas said...

Salam berkenalan...

Zehan Ilyana said...

penyakit bershopping online kah?
hehehe..

best kata2 untuk tamu yg berkunjung tu...:D
salam kenal..:D

Ibu n Abah said...

cikgu...
belum choba..
rasanya tak berani nak choba sebab mesti pergi cari barang2 yg kita tak tercari kat kedai/shopping Mall...
ekekeke....
bahaya...
kat shopping Mall kalau penat kita balik... ekekeke...

Nizam.Ariff said...

betul kak.

online shopping lebih dahsyat ilmunya daripada kad kredit... sebab on line shopping boleh dilakukan bila-bila masa dan dimana-mana sahaja... ish, bahaya.

Ros said...

sekarang nak berniaga tak perlu ada kedai tak perlu ada tanah...alam maya aje..

kaki belibelah tak payah penat kaki..kini guna hujung jari..pilih2..

kak hani...
beli kasut lagi ke..!

Mulan said...

cuba dulu.. mana tau dapat manfaatkan orang lain.. sis nak buat apa tu..?? cer citer.. cer citer..

Granny Hani said...

DaiAdellas.
Salam kenal dari akak jugak.

Granny Hani said...

Teenager housewife,
baru cuba2 dik.

Granny Hani said...

Ibu dan abah,
Cuba lah...hehehee join the club.

Granny Hani said...

Aku, tau bahaya tapi setakat ni ok lagi, belum peringkat parah.

Granny Hani said...

Ros, betul tu..gitu lah nampak gaya nya..

Granny Hani said...

Mulan...hehehe, dah cuba dik dan setakat hari ni masih seronok buat camtu.

a.samad jaafar said...

tak ngape lah cikgu..asal berkemampuan.. hihihi

Liza Razak said...

ini pon penyakit saya jugak..hehe

munna said...

bila dah mula mmg susah nak berhentilah kak..... munna suka sgt shopping on9 baju anak2

Unknown said...

tak pernah cuba tapi teringin nak cuba....ehe..nak beli apa yaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...