Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, January 9, 2014

mula dahhhhhhh.

Dah mula dahhhh...
Malam jer bising.
Memekak .
Ingatkan malam semalam dah siap,
Rupanya sambung lagi malam ni.
Wei wei wei...
Saya perlu tido ni!
Tolong diam boleh tak?
Siapa lah boss mereka ni?
Geram nya..
Rasa nak panggil polis,
Tapi apa polis boleh buat..
Bomba?
Ish, merepek lah.
Dik,
Bak sini no hset boss kamu tu.
Akak nak call..
Nak mintak kerja kosong.
Dari duk sini dgr kamu memekak pasang mesin gerudi mlm2 buta gini,
Baik akak join kamu buat kerja.
Dapat juga gaji.
Lagipun akak bukan boleh lelap pun kalau kamu terus duk gerudi apa benda tah kat tepi pagar akak tu.
Dari duk sakit hati for free baik akak tolong gerudi sekali.
Aduhla mak oiiii.....
Please laaaaa.....
Dah la gerudi tu....
Dah laaa..
Stop laaa....
Samseng kampung dusun pun naik pekak kalau macam ni..

1 comment:

DYatie said...

Huhuhuhu. Sian akak. Mst serabut kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...