Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, April 29, 2018

Change of plan.

Kerana 3 ni...
Saya rela batalkan perancangan saya untuk hari ni
Apa yg saya nak buat untuk diri sendiri boleh saja ditangguh.
Dahulukan kebajikan mereka.
Maka....
Hari ni sepatutnya saya pergi kenduri 3 tempat
Sepatutnya jumpa org yg dah lama saya tak jumpa
Enjoy myself once in a blue moon kata orang.
Plan dah berminggu, baju dah siap gosok.
Dalam kepala duk bilang detik jam.
Tapi kita hanya merancang,
Tuhan menentukan yg lebih baik.
Redha. Tak kesal pun.
Hari ni budak 3 ni ada bersama saya.
Masa saya sentiasa ada untuk mereka.
Tidak apa lah terpaksa lupakan niat nak buat benda lain pun.
Janji kehendak mereka bertiga ni dapat saya turuti.
Janji anak happy
Janji cucu happy.
Maka nenek pun happy.
Life is not only about what makes you happy,
Making others happy counts.
Thank God, its a blessing knowing that I can still make someone happy.
Alhamdullilah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...