Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 11, 2018

Peel macam budak kecik!

Frust sungguh!
Saya suka makan Takoyaki.
Suka yg lembut atau yg macam tak masak kat tgah tu.
Suka bonita flakes
Suka cuka jepun tu
Suka buh byk mayo.
Dalam negeri saya ramai yg jual takoyaki
Tapi hanya satu tu jer yg menepati selera saya.
Sanggup saya tunggu kalau ramai beratur pun.
Seminggu sekali dia datang berniaga takoyaki dekat dgn rumah saya.
Memang saya x miss tercegat tunggu dan hidu bau takoyaki dia tu.
The problem now....
Tiba2 rasa nak buat sendiri
Bukan payah mana pun.
Beli dapur, beli bahan...
Adun ikut selera sendiri.
Best kan?
Huhuhuhuhuuuuu!
Ni nak nangis nih!
Mana nak beli bahan2 takoyaki tu?
Kat tempat saya x ada dijual benda2 tu.
Dah cari merata....tak ada.
Sedih la....
Kalau boleh nak masak takoyaki sekarang jugak.
Ni rasa nak tiok guling guling ni...
Tolong saya...tolong saya....
Apa nak buat?
Saya ni perangai dari kecik macam ni
Kalau nak sesuatu tu, nak jugak, nak jugak, nak jugak!
Tua2 pun masih begitu...
Maka malam ni saya akan tidor dgn rasa frust.
Dan mimpikan bonito flakes dan kicap jepun tu..
Saya rasa laa....
Sehari dua ni kalau nak bagi saya hadiah,
Dari bagi emas permata, baik bagi peralatan memasak takoyaki.
Betul awakkkk....tak tenang duduk selagi tak dpt cara utk dapatkan benda2 tu.
Uwaaaaaaaaaa..........

2 comments:

Anonymous said...

Salam, tempat masak tu blh beli di lazada je..murah..bahan2 tu selalu nampak kat jusco bahagian jual sushi tu..

Granny Hani said...

Thank you anonymous...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...