Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, December 5, 2019

Apa yg 18? 19?

Mula tu tak faham kenapa la semua orang duk update pasal 18, 19..
Ada benda ni?
Sekarang dah tau.
Lawak laaaa......
Dah viral dah 18, 19 ni...
Tu pasal la...
Jangan kita mulakan sesuatu yg akan memalukan diri sendiri
Kan dah satu msia duk jadikan bahan lawak apa yg keluar dari mulut tu.
Pengajaran buat kita, buat saya....
Semua orang buat silap.
No body is perfect.
Tapi dah tau silap tu ngaku saja lah.
Tak perlu tegakkan benang basah.
Be humble.
By the way....
Pagi tadi saya dah 18 kali dah kejut anak bangun solat subuh.
Yg ke 19 baru nampak dia masuk bilik air utk berwudhuk
Sib baik!
Kalau yg ke 20 saya bukan ketuk pintu bilik dah,
Saya cabut pintu bilik tuh....
Dah, tak pasal2 berjangkit penyakit 18, 19 ni....

1 comment:

Umi Nazrah said...

memang penuh timeline newsfeed di fb, twitter pasal ni, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...