Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, December 27, 2019

Bulan terakhir



Dua tiga hari lagi dah nak masuk tahun baru.
Bertambah usia, tambah tua. Purba.
Niat di hati nak berubah ke arah lebih baik.
Entah jadi ke tidak....

Tahun berganti
Orang datang dan pergi
Suka duka silih berganti
Saya macam ni jugak.
Pencarian belum berakhir
Penantian belum tamat
Persoalan belum ditemui jawapan.
Resah payah masih merantai jejak kehidupan
Dan saya masih terus memohon, berdoa dan berharap
Selagi mampu cuba untuk kuat, cuba bersabar.
Mana tau dgn izin Tuhan tahun depan segalanya akan lebih baik
Mana tau sebelum nafas saya berakhir mimpi saya menjadi realiti.
Entah ya ke tidak...

Kita sama2 berdoa ya.
Perancangan Tuhan adalah yg terbaik.
Yakin begitu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...