Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 16, 2019

Bukan saya nih.

Ni bukan foto saya.
Ni foto yg telah di edit.
Saya pun terkejut tengok diri sendiri.
Hampir tak kenal.
Dunia sekarang kuasa edit boleh buat yg mustahil jadi tak mustahil.
Yangkulit hitam jadi cerah
Yang huduh jadi cantik
Yang tua jadi muda.
Edit selagi buleh edit, hentam saja lah labu..
Jangan nanti terlalu edit,
Kalau hilang payah nak cari.
Dah orang tak kenal nak cari macam mana.
Hari2 tgok foto yg di edit saja, yg ori jauh langit dari bumi.
Tu pasal la, nak edit boleh jer cuma edit sikit2 cukup lah.
Nak tergelak pulak lah bila saya perhatikan foto ni sekali lagi.
Hamboiii...muda sakan, perasan muda sekejap lah!
Nak tgok foto asal?
Takper, tak malu pun nak tunjuk realiti siapa HANI ni.
Nak komen apa pun x kisah, dah memang menerima hadirnya tua itu.
Grow old gracefully.
Hahahahahaaa......
Alohla mokcik......!

3 comments:

A m m i said...

hahaha..

camera telephone sekarang ni pun satu hal.. dah off kan "beautify" tu pun tetap rasa overbeauty muka ni. Kadang-kadang sampai hilang terus tahi lalat kat pipi ammi.

Warisan Petani said...

Ada orang, tua hanya pada angka
Hati tetap muda

Umi Nazrah said...

memang beza banyak jugak lah kan gambar tu. heehehe ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...