Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, August 2, 2009

Dapur kita..

Bila masuk bulan Syaaban jer, kawan2 mula la minta resipi itu, resepi ini..Tiap tiap tahun macam ni lah..ada yang nak resipi masakan untuk di cuba bulan puasa, ada yang nak resipi untuk Hari Raya..Aku ni tak kedekut ilmu, segala resipi yang ku tau telah aku sebarkan. begitu jugak petua2 di dapur..Tahun berganti tahun tak habis habis bab masak memasak ni.
Yang aku nak gelak tu, aku ni beria la ajar kau orang masak...Kau orang buat ke tidak??'Lauk tunjuk' dan 'kueh tunjuk' kat Bazaar Ramadhan jugak sudahnya....Hehehe...Aku pun apa kurangnya, Bazaar Ramadhan tu macam dapur kedua. ..Ok, nanti kita jumpa lagi di sana k.........

3 comments:

Chekgu BaniHassim said...

haha...
normal la tu...kdg2 penat memasak tak berbaloi dgn yg makannye...hehe
yg best sbb kalau masak sendiri kuantitinye byk laa..
kalau sedap kire bonus laa..

NoRT said...

hehehhe...lauk pasar ramadan x best!!

TokNabe said...

Bulan ramadan.. lauk dan kuih tunjuk nampaknya lebih senang dari nak masak sendiri. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...