Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, August 19, 2009

Nak beli kat ner?


Pasar malam..Nak beli apa..Kata orang segala benda ada di jual disini.Bawak duit je, semua ada.Ye ke gitu???
Ok aku nak beli 'Sayang' sebakul.
Nak beli "Rindu' sejambak
Nak beli 'Perhatian' selonggok
Nak beli ' Penghargaan' segenggam
Nak beli 'Setia' sebanyak mana yang ada.
Nak beli 'Ikhlas' secukup rasa.
Nak beli kat mana ni??

Kalau aku nak jual 'Sengsara' ada yang nak beli tak?

2 comments:

Kak Ezza@makcik Blogger said...

ko pajak je sengsara tu kat pajak gadai Lian Ong...pastu jangan ambik lagi..biar cina tu plk merasa sengsara...hahahaha

Chekgu BaniHassim said...

amboi...
nak beli mcm2...
nk jual sengsara....
huhu...

dalam maksud tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...