Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, August 22, 2009

Tukang urut


Berdenyut denyut tumit kaki ku ni.Segala jenis minyak urut dah ku lumur tapi tak tahan jugak..lenguh nya menyebabkan aku sukar nak bergerak. Ye lah, tua tua ni biasa lah sengal sengal tulang dan lenguh sana sini.
Nasib baik la ada anakanda ku yang menawarkan khidmat urut. Sedap jugak dia urut, sekurang kurangnya rasa lega sikit.tapi kadang tu tambah sakit jugak memandangkan tenaga yang di gunakan tak seimbang dengan kadar sakit ku ini..tengok badan la, kalau di sentap nya jari jari kaki ku tu, mau nyer tercabut.
Free? tak jugak, malah upah nya jauh lebih mahal dari yang di pasaran. Tak pe lah Kimi, nanti tumit kaki mami sembuh, kita makan besar k.

2 comments:

wanisan said...

Ning
U shud try the reflexology service at Ampang point. the masseurs r thai n they do a good job. Only 5mins walk from yr condo.

maiyah said...

salam.. sy baru wat n3 pasal bebudak nih kalo kita nak dia wat sesuatu.. kene ada pengeras nyer hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...